Wikia

הפיג'מות Wiki

קובי פרג'

שיחה0
18דפים באתר זה
קובי פרג'
קובי פרג'
הופעה ראשונה איך הכל התחיל
מין זכר
גיל 31
תאריך לידה 31 באוגוסט, 1980
מקצוע זמר, גיטריסט, אמרגן, נציג האגודה לתרבות הדיור, שוטר, רב, שדר, קריין טלוויזיה
משפחה גרי מנדלבאום, רוני מנדלבאום
משוחק על ידי קובי פרג'

קובי פרג הוא דמות בפיג'מות. הוא הופיע בכל פרק בפיג'מות. הוא גם גיטריסט הלהקה. הוא נהנה מפיצול אישיות ויש בתוכו כמה דמויות.

==ביוגרפיה==

קובי הוא גיטריסט נתנייתי שהגיע לתל אביב כדי לעשות "מוזיקה וטוסט" לדבריו. הוא גר בדירה של מלכה קופרמן, ביחד עם חבריו ללהקה, אילן רוזנפלד ועודד פז. יש לו משפחה בתל אביב- משפחת מנדלבאום. הוא נצר למשפחת פרג', משפחה של צלמים, כפי שנאמר בפרק "רוקומנטרי" ובפרק "פרק 3 עונה 6 קלאסי".

קובי אוהב לאכול, ולפי הגדרתו של עודד "יכול לעשות הכל". יש לו קשרים וקומבינות, והוא מעדיף לקדם את הלהקה באמצעות מיסחור וכסף, דבר שגורם לויכוחים עם אילן, לו נהג להרביץ כשהיה ילד. בתחילת הסדרה, קובי ועודד הם חברים טובים והם רוב הזמן מציקים לאילן. בפרקים מאוחרים יותר, קובי ואילן נהיים חברים טובים, אך עדיין מתווכחים הרבה. הוא ממוצא עיראקי, ורגיש במיוחד כשמדברים על השיער שלו. לקובי לא היו הרבה מערכות יחסים בסדרה. נאמר בפרק "מתנות בחינם" שאין לו ביטחון עצמי מול בנות. קובי גם התעצבן על זה ונלחם שתהיה לו סצנה רומנטית בפרק "אומנות הפיתוי".

קובי סובל מפיצול אישיות (למרות שהוא אומר שהוא נהנה מזה). בתוכו קיימות כמה דמויות, כמו פרדי נייס-טו-מיט, נג'י ג'קסון, מרסל פוארו, סבבה סאלי, אדי גוד-טו-סי-יו, מאיר איינשטיין ועוד דמויות רבות. לא ידוע למה קובי סובל מפיצול אישיות. כשרעב קובי הופך לנ'גי והולך לגברת ברכה השכנה שאוהבת אותו ומפנקת אותו האוכל טעים.

קרובי משפחהעריכה

מערכות יחסיםעריכה

  • אלונה טל- קובי התאהב בה בפרק הראשון של הסדרה. בפרק "כולם אוהבים את אלונה" הוא גם ניסה להתחיל איתה ונלחם בחבריו על כך. בסוף העונה, קובי מנסה לשכנע את התסריטאים שהסיום של הפרק יהיה שאלונה מודה בזה שהיא מאוהבת בו, אבל אלונה מסרבת לכך. בפרק "קחי אותי אלונה" הוא עוד פעם מנסה להתחיל איתה.
  • לילית- מנחה של תוכנית רדיו בגלגל"צ. קובי ניסה להתחיל איתה בפרק "רדיו אקטיבי", ואז שלח את עודד שינשק אותה כדי שיבוא בתור "עו"ד פלילי" ויציל את המצב, אבל היא התאהבה בעודד.
  • מאיה- בחורה עם פיצול אישיות. קובי יצא איתה (והתחתן איתה) ב"הסיפור האמיתי" בחלק "הסיפור שלא קרה". בסיפור שקרה היא מסלקת אותו אחרי שהיא חושבת שהוא מוזר בגלל פיצולי האישיות שלו, ובסיפור שקרה באמת הוא אפילו לא טורח להתחיל איתה.
  • ברכה קירשנברג- מאוהבת בנג'י. קובי מנצל אותה כדי להשיג אוכל אבל מפחד מאוד שהיא תנסה למסד את היחסים ביניהם.
  • שירה- בחורה שקובי פוגש בפרק "מסטיק המזל". הוא יוצא איתה אבל אז מגלה שהיא מזכירה לגרי את שפרה הצעירה. קובי מחליט לזרוק אותה.
  • צילי וגילי- תאומות שמתגלה שקובי יצא איתן בסוף הפרק "מסטיק המזל".
  • ימית סול- קובי פוגש אותה בפרק "מה?" שפותח את העונה הרביעית. הוא מנסה, כמו כולם בעצם, לצאת איתה. קובי מנסה להתחיל איתה יותר מכולם וימית אמרה פעם אחת שהיא מחבבת אותו פחות משאר החברים בלהקה.
  • דנה קופרמן- האחות של נתן שהופיע בפרק "שם קוד מוסטש". קובי מתאהב בה לאחר שהוא רואה איך היא מתעללת בנתן. היא מסכימה לצאת איתו כדי לרגל אחרי אילן. בסוף הפרק היא נפרדת ממנו.
  • המלצרית הפלגמטית- מלצרית שהופיעה בפרק "סנו-קר". קובי הורס לאילן את הסיכויים עם המלצרית ומנסה להתחיל איתה אחר כך. היא דוחה אותו ואומרת שהיא לא תצא עם בחור שוויצר כמוהו.
  • דנה פרידר- קובי מנסה להתחיל איתה בעונה החמישית. בפרק "בלתי מושגת", דנה דורשת שהם יפסיקו ושיתנו לה יחס כמו לאלונה ולימית. במציאות, היא הייתה החברה של קובי.

פיצולי אישיותעריכה

  • פרדי נייס טו מיט- פרדי הוא האמרגן של הלהקה. הוא האח של אדי נייס טו סי.
  • נג'י קומרדין גקסון- נג'י הוא "יו"ר האגודה לתרבות הדיור". כשהוא רעב הוא אוכל אצל ברכה.
  • מרסל פוורו- מרסל הוא שוטר. למרסל יש מילה מצחיקה שאותה אומר הרבה "מנווללללת".
  • סבבה סאלי- סבבה סאלי הוא רב. הוא אומר הרבה מילים לא מובנות שר שירים באנגלית ואומר "סבבה".
  • אדי גוד טו סי/פוס- אדי הוא האח העליז של פרדי. הוא אומר הרבה פעמים "נעים לי".
  • מאיר איינשטיין-מאיר הוא שדר ספורט. כשהוא מעביר חסויות הוא מסרק את שער שלו עם המסרק (המיקרופון) שלו.
  • יהורם צובלבולר- יהורם הוא שדר חדשות מהערוץ היחיד. הוא דמות בשחור לבן.
  • מאני פירה- מאני הוא שף שמוכר ביוטיוב לכמה פרקים, הוא אומר "לילקק אותה" הרבה (הדמות נוספה רק בעונה 8).

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית